Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×

Způsob doručení

Přeprava, balné, pojištění uměleckých děl                                                                                                       240 Kč

Přeprava, balné, pojištění ilustrací                                                                                                                     140 Kč

Poštovné pro položky v záložce "ostatní"                                                                                                           80 Kč



Všechna zakoupená díla Vám doručíme až přede dveře prostřednictvím kurýrní služby. Vzhledem k tomu, že prodáváme umění, nechceme nic riskovat a zásilky pečlivě balíme a necháváme je řádně pojistit. V závislosti na obsahu košíku Vám nabídneme nejlepší možnost dopravy. 


Umělecká díla posíláme prostřednictvím společnosti TNT nebo DPD. Cena přepravy činí od 140 do 240 Kč. Cena je pevná, nenavyšuje se v případě objednání více děl od různých autorů. Vyšší cena je způsobena především tím, že se jedná o umění, jehož pojištění je u kurýrních společnosti dražší než u obyčejných zásilek. Kurýr o konkrétním čase doručení informuje emailem, případně telefonicky. 


Objednáváte-li pouze položky ze záložky "ostatní", poštovné činí 80 Kč. 


Zásilku předáme dopravci nejpozději do 10 pracovních dní od zaplacení objednávky, vždy se však snažíme objednávku vyřídit co nejrychleji. V případě jakýchkoliv otázek týkajících se doručení nás neváhejte kontaktovat.





jak zaplatit
  • Bankovním převodem

Dokončete svou objednávku a platbu proveďte ve prospěch našeho bankovního účtu 2000779228/2010, vedeného u Fio banky. Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo své objednávky. Převod mezi jednotlivými bankami trvá většinou jeden pracovní den.


  • PayU - rychlým platebním příkazem

Pokud si vyberete možnost platby přes PayU, budete přesměrováni přímo do svého internetového bankovnictví, kde na vás bude čekat již předvyplněný platební příkaz. Tímto způsobem nám bude platba převedena téměř okamžitě.


  • Platební kartou

Platební kartou zaplatíte ihned po dokončení objednávky. Zvolíte typ své platební karty, vyplníte potřebné údaje a velmi jednoduše nám platbu odešlete. Stejně jako metodou PayU, nám platba bude doručena obratem.

Upozornění: Objednávky nad 100.000,- Kč nelze uhradit platební kartou.

Časté dotazy

  • Jak pořídit dárkový poukaz?

Co může být originálnějším darem než originál - umělecké dílo?

Naše nabídka se neustále rozšiřuje, takže pro ty, kteří si u nás zatím nevybrali nebo si nejsou jistí vkusem toho, komu chtějí umění darovat, nabízíme možnost zakoupení dárkových poukazů s roční platností. 

Dárkový poukaz najdete v  záložce "ostatní". 

Poukaz odesíláme v dárkovém balení, jestliže však sháníte za pět minut dárek, kontaktujte nás a pošleme vám voucher emailem a vy si ho můžete vytisknout sami. :)


  • Co je to grafika?


Grafika, neboli grafický tisk, je autorská rozmnoženina uměleckého díla, která bývá zpravidla autorem řádně signována a číslována. U všech grafik naleznete informaci o počtu vyhotovených kusů.

Na ArtBanana.cz nabízíme mimo jiné autorské tisky vytvořené metodou sítotisku, které jsou exkluzivně k dostání pouze skrze naši online galerii. Zpravidla se jedná o 30 kusové série vyhotovené v té nejvyšší kvalitě pod dohledem autora. Tyto tisky pak máte možnost objednat i s rámem, abyste je mohli rovnou umístit na zeď.


  • Co je to digitální tisk? 

Jedná se o rozšíření možností již existujících uměleckých děl pomocí moderní techniky, autorství jednotlivých kusů zůstává zachováno stejně jako u jiných grafických technik např. sítotisků. Digitální tisky necháváme zhotovovat ve formátu B2 ve špičkové kvalitě na profesionální tiskárně Epson Stylus Pro 9900. Zákazníkům doporučujeme si k těmto grafikám zakoupit i rám, do kterého dílo rovnou vložíme.


  • Grafické tisky - zarámovat či nezarámovat?

U některých grafik nabízíme možnost rámování. Touto službou Vám chceme ušetřit čas i peníze, proto ji vřele doporučujeme. Nabízíme kvalitní rámy značky Nielsen z masívního dřeva ve třech barvách: černá, bílá a matně stříbrná. U vybraných grafik můžete pro představu zobrazit ilustrační obrázek zarámovaného díla v interiéru. Objednanou grafiku Vám pošleme již profesionálně zarámovanou a bude jen stačit ji pověsit na zeď!


Druhou možností je zakoupit si grafický tisk bez rámu. Pokud se jedná o volně ložený list, dílo Vám zašleme v kartonovém tubusu. Grafika však může být i např. vytištěna na plátně, které je naplé na rámu, o čemž se dozvíte v popisu díla. Tím pádem se Vám možnost rámu nenabídne, jelikož ho není potřeba.


  • Mohu věřit fotografiím obrazů?

Našim fotografiím uměleckých děl můžete věřit. Necháváme je pořizovat profesionální technikou za ideálních světelných podmínek tak, aby byla barevnost díla totožná s originálem. Důležité je ovšem dodat, že samotou barevnost může ovlivnit kvalita a nastavení monitoru počítače, a to my sami nedokážeme ovlivnit. Fotografie dodáváme na web v nejvyšší možné kvalitě, aby byla po přiblížení vidět struktura díla.


  • Mohu mít jistotu, že je dílo “pravé”?

Ano, za originalitu díla ručíme. Spolupracujeme s galeriemi, které získávají díla přímo od umělců. Vzhledem k tomu, že nabízíme díla pouze žijících autorů, pravost děl je nezpochybnitelná. Na žádost zákazníka můžeme zajistit písemné potvrzení pravosti samotným autorem díla.


  • Chci dílo vidět na vlastní oči, je to možné?

Samozřejmě. Díla se fyzicky nacházejí v konkrétní galerii nebo jsou uložena u nás v depozitáři. Chcete-li se s dílem před koupí osobně seznámit, neváhejte nás kontaktovat. U každého díla je také možnost zobrazení v interiéru, abyste si dobře představili jeho rozměr.


  • Proč jsou mezi díly mnohdy tak vysoké cenové rozdíly? Jak se určují ceny?

Cena uměleckých děl je obecně velmi komplikovaná oblast. Cenu ovlivňuje mnoho faktorů počínaje kvalitou díla, jedinečností, jménem a známostí autora a technikou, rozměry či trvalostí materiálu konče. My přijímáme ceny od zastupovaných galerií.


  • Nemohu ArtBananu obejít a pokusit se získat lepší cenu přímo v galerii?

Ceny děl přímo v galeriích jsou pro díla nabízená na webu ArtBanana.cz totožné.



Doprava


  • Co zahrnuje cena dopravy?

V rámci přepravy podléhají umělecká díla obecně přísnějším podmínkám, proto i na přepravní společnost v tomto klademe větší důraz na opatrnou manipulaci s díly. Chceme mít zkrátka jistotu, že Vám doručíme umělecké dílo v perfektním stavu. Z tohoto důvodu jsou také veškerá převážená díla řádně pojištěna, což se odráží na ceně dopravy.


  • Jak dlouho budu na objednané dílo čekat?

Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve, nejdéle však do 10 dnů od přijetí platby dílo předáme dopravci.


  • Nevyhovuje mi plánovaný čas doručení zásilky, mohu ho změnit?

Nezoufejte a kontaktujte nás. Pokud to bude alespoň trochu možné, přizpůsobíme se Vám.


  • Dílo je poškozené, jak mám postupovat?

Pokud s dílem není něco v pořádku již při doručení, nepřebírejte ho! Za bezpečnost přepravy díla ručí dopravce a způsobenou škodu je mu potřeba bez prodlení nahlásit.

Umělecká díla je nutné skladovat v příznivých podmínkách, kde nepanují extrémní teploty nebo výrazné výkyvy teplot a vlhkosti (např. koupelna).


  • Jak mám postupovat, pokud se mi zakoupené dílo nelíbí, nedokážu se s ním ztotožnit nebo se mi jinak nehodí do interiéru?

Umělecká díla, která zakoupíte přes náš e-shop, můžete do 14 dní od doručení vrátit, a to bez udání důvodu.

obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

 

1.       Základní ustanovení

1.1.     ArtBanana je internetový obchod s uměním dostupný na www.artbanana.cz (dále jen „internetový obchod“) provozovaný obchodní společností Artbanana s.r.o., se sídlem Řehořova 908/4, Praha 3 – Žižkov, PSČ 130 00, IČO: 248 48 212 (dále jen jako „Prodávající“ nebo „Provozovatel“), č. účtu: 2000779228/2010, vedený u Fio banky, a.s.

1.2.     Kupující - spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje zboží nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s tímto zbožím nebo službami. (Dále jen „Kupující – spotřebitel“ nebo „Kupující“.)

1.3.     Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím - spotřebitelem výslovně neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „Obchodní podmínky“) se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími, vše ve znění pozdějších novelizací.

1.4.     Kupujícím – podnikatelem se rozumí osoba, která není spotřebitelem, která samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, popřípadě se za podnikatele považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele (Dále jen „Kupující – podnikatel“).

1.5.     Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím a upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy. Pokud není v kupní smlouvě výslovně uvedeno odchylné ujednání nebo platnost některých ustanovení těchto Obchodních podmínek není kupní smlouvou nebo jiným výslovným ujednáním mezi Provozovatelem a Kupujícím vyloučena nebo jinak modifikována, platí v ostatním pro vzájemné vztahy smluvních stran tyto Obchodní podmínky.

1.6.     Návrhem k uzavření kupní smlouvy ze strany Prodávajícího je umístění nabízeného zboží na stránky internetové obchodu. Samotná kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky Kupujícím a přijetím této objednávky Prodávajícím. Provede-li Kupující v objednávce jakékoliv změny či doplnění, anebo doplní-li návrh kupní smlouvy o vlastní dodatky, podmínky anebo výhrady, a to i v případě, že tyto úpravy podstatně nemění podmínky nabídky, jedná se o odmítnutí návrhu kupní smlouvy (nabídky). Takto doplněná či pozměněná kupní smlouva se považuje za nový návrh na její uzavření.

1.7.     Uzavřením kupní smlouvy Kupující zároveň uděluje svůj souhlas s Obchodními podmínkami v jejich plném a nezkráceném znění.

1.8.     Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je Kupujícím - podnikatelem. Na tyto obchodní případy se vztahuje obecná zákonná úprava pro kupní smlouvu.

 

2.       Cena zboží

2.1.     Kupní cena za zboží je smluvní s tím, že v internetovém obchodě je uvedena vždy aktuální a platná kupní cena včetně DPH.

2.2.     V případě, že má Kupující zájem na dopravení zboží na jím uvedenou adresu, ke kupní ceně za zboží bude připočtena cena za dopravu zboží Kupujícímu dle ceníku Prodávajícího umístěného v internetovém obchodě v sekci při objednávce zboží.

2.3.     V případě, že má Kupující zájem platit dobírkou při převzetí, ke kupní ceně za zboží bude připočtena cena za její vyřízení dle ceníku Prodávajícího umístěného v internetovém obchodě v sekci při objednávce zboží.

2.4.     V případě, že Prodávající nabízí extra služby spojené s prodejem zboží v internetovém obchodě a Kupující má zájem na jejich poskytnutí, ke kupní ceně za zboží bude připočtena cena dle ceníku Prodávajícího umístěného v internetovém obchodě v sekci při objednávce zboží.

2.5.     V případě zasílání zboží do zahraničí budou ke kupní ceně za zboží připočteny dodatečné náklady na dopravu zboží do zahraničí.

2.6.     Konečnou cenu zahrnující cenu za zboží včetně všech cen za případné další služby (ve smyslu odst. 2.2., 2.3., 2.4. a 2.5. těchto Obchodních podmínek) sdělí Prodávající Kupujícímu před odesláním objednávky Kupujícím v posledním kroku objednávky Kupujícího (dále jen „Konečná cena“).

2.7.     Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu jakékoliv ceny uveřejněné v internetovém obchodě bez předchozího upozornění kdykoliv v průběhu uveřejnění zboží. To neplatí, byla–li již mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena kupní smlouva.

 

3.       Platební podmínky

3.1.     Provozovatel nabízí v rámci internetového obchodu na výběr 4 způsoby platby: (i) platební kartou, (ii) rychlým bankovním převodem, (iii) bankovním převodem nebo (iv) dobírkou při převzetí.

3.2.     Při volbě platby platební kartou bude Kupující po dokončení objednávky přesměrován na server třetí strany, kde bude vyzván k zadání údajů své platební karty a po provedení platby bude objednávka potvrzena a částka Konečné ceny odečtena z bankovního účtu Kupujícího.

3.3.     Při volbě platby rychlým bankovním převodem bude Kupující přesměrován na platební server třetí strany (své zvolené banky), kde budou předvyplněny potřebné platební údaje. Po potvrzení platby bude objednávka potvrzena a částka ve výši Konečné ceny odečtena z bankovního účtu Kupujícího.

3.4.     Při volbě platby bankovním převodem je číslo účtu Prodávajícího: 5080014535/5500 a doporučuje se vyplnit číslo objednávky jako variabilní symbol.

3.1.     Při volbě platby dobírkou při převzetí se rozumí platba objednávky při jejím převzetí od přepravní služby (dále jen „Doručovatel“), při odběru na výdejním místě Doručovatele nebo při odběru na dohodnutém místě s Prodávajícím. Platbu dobírkou při převzetí lze provést pouze v hotovosti.

3.2.     V případě platby Konečné ceny některým ze shora uvedených způsobů se Konečná cena považuje za uhrazenou dnem, kdy došlo k připsání příslušné částky na bankovní účet Prodávajícího.

 

4.       Dodání zboží

4.1.     Zboží bude Kupujícímu doručeno prostřednictvím Doručovatele.

4.2.     Zboží bude předáno Doručovateli ve lhůtě 10 pracovních dnů ode dne úplného uhrazení Konečné ceny Kupujícím, tj. ode dne kdy bude Konečná cena připsána na bankovní účet Prodávajícího. To neplatí v případě, kdy Kupující hradí Konečnou cenu dobírkou při převzetí. 

4.3.     Provozovatel nenese odpovědnost za škodu (poškození zboží, prodlení při dopravě zboží na adresu Kupujícího), která vznikla v důsledku porušení povinnosti Doručovatele při dopravení zboží na adresu Kupujícího.

4.4.     V případě, že je z důvodu na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

 

5.       Reklamační řád

5.1.     Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

5.2.     Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v zákonem stanovené době, tj. dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

5.3.     Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal (i) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, (ii) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá (iii) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, (iv) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a (v) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

5.4.     Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

5.5.     Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícího. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy bylo zboží doručeno na adresu určenou Prodávajícím. Není-li stanoveno jinak, je takovým místem adresa odesílatele zboží (zpravidla konkrétní galerie).

5.6.     Při uplatnění práva z vadného plnění je Kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy, Kupující má povinnost vytknout Prodávajícímu vadu, tedy dodat popis vady zboží, kvůli které jej reklamuje.

5.7.     Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že zboží má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

5.8.     O tom, že byla reklamace vyřízena a jakým způsobem, je Provozovatel povinen Kupujícího informovat, a to na adresu, kterou uvedl při reklamaci nebo prostřednictvím jiného kontaktního údaje, dle kterého bude možno Kupujícího upozornit na vyřízení reklamace. Provozovatel v tomto oznámení uvede lhůtu pro vyzvednutí reklamovaného zboží.

5.9.     V případě, že si Kupující nevyzvedne ve lhůtě stanovené Provozovatelem reklamované zboží, je Provozovatel oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet Kupujícího. O tomto postupu musí Provozovatel Kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

 

6.        Odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím - spotřebitelem

6.1.     Kupující – spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Kupující nese v souladu s občanským zákoníkem náklady spojené s vrácením zboží. Podnikatel má právo od smlouvy odstoupit ze zákonných důvodů. V takovém případě Kupující-spotřebitel kontaktuje Prodávajícího a nejlépe písemně prostřednictvím emailu, uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud Kupující v jejím průběhu odešle Prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.

6.2.     V případě, že Kupující odstoupí od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě, odpovídá Kupující – spotřebitel Prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.    Prodávající je oprávněn si takto vzniklý nárok na náhradu újmy jednostranně započíst na pohledávku Kupujícího vůči Prodávajícímu na vrácení Konečné ceny. Prodávající v takovém případě vrací Kupujícímu jen takto sníženou Konečnou cenu.

6.3.     Odstoupí-li Kupující oprávněně od kupní smlouvy, je Provozovatel povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit peněžní prostředky ve výši ceny vráceného zboží bez nákladů na dodání zboží.

 

7.       Odstoupení od kupní smlouvy Prodávajícím

7.1.     Prodávající si vyhrazuje právo v případech, kdy nebude schopen objednané zboží dodat za podmínek sjednaných v kupní smlouvě (prodej díla mimo internetový obchod) odstoupit od kupní smlouvy.

7.2.     Pokud Provozovatel odstoupí od kupní smlouvy, je povinen o tom neprodleně informovat Kupujícího e-mailem na adresu uvedenou Kupujícím při vytvoření objednávky. Dále je povinen vrátit Kupujícímu Konečnou cenu zboží, pokud již tato byla uhrazena, a to bez zbytečného odkladu.

7.3.     V případě porušení podmínek kupní smlouvy nebo Obchodních podmínek Kupujícím si Prodávající vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy. Dále pak je povinností Kupujícího v takovém případě uhradit Provozovateli veškeré náklady spojené s jeho objednávkou, zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud jej nepřevezme.

 

8.       Osobní údaje

8.1.     Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů, jimiž se rozumí jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, pohlaví, číslo účtu a telefonní číslo a uděluje souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů Provozovatelem.

8.2.     Kupující dává Prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a souhlasí se zasíláním informací o zboží či službách prodávajícího na e-mailovou adresu poskytnutou Kupujícím. Souhlas se zpracováním osobních údajů Kupující uděluje dobrovolně a může jej kdykoli bezplatně odvolat.

8.3.      V případě, že by se Kupující domníval, že Prodávající provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může (i) požádat Prodávajícího o vysvětlení anebo (ii) požadovat, aby Prodávající odstranil takto vzniklý stav.

 

9.       Závěrečná ustanovení

9.1.     V případě, že by některé ustanovení těchto Obchodních podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí Obchodních podmínek nebo kupní smlouvy.

9.2.     Znění Obchodních podmínek může Provozovatel měnit či doplňovat, změněné Obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění. Práva a povinnosti Provozovatele a Kupujícího vzniklá přede dnem nabytí účinnosti nového znění Obchodních podmínek nejsou změnou Obchodních podmínek dotčena.

9.3.     Kupující – spotřebitel je v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele oprávněn využít  mimosoudního řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícím. Oprávněným subjektem k  mimosoudnímu řešení předmětného spotřebitelského sporu je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

9.4.     Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

9.5.     Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 12. 2. 2016.