Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×

Časté dotazy

  • Jak pořídit dárkový poukaz?

Co může být originálnějším darem než originál - umělecké dílo?

Naše nabídka se neustále rozšiřuje, takže pro ty, kteří si u nás zatím nevybrali nebo si nejsou jistí vkusem toho, komu chtějí umění darovat, nabízíme možnost zakoupení dárkových poukazů s roční platností. 

Dárkový poukaz najdete v  záložce "ostatní". 

Poukaz odesíláme v dárkovém balení, jestliže však sháníte za pět minut dárek, kontaktujte nás a pošleme vám voucher emailem a vy si ho můžete vytisknout sami. :)


  • Co je to grafika?


Grafika, neboli grafický tisk, je autorská rozmnoženina uměleckého díla, která bývá zpravidla autorem řádně signována a číslována. U všech grafik naleznete informaci o počtu vyhotovených kusů.

Na ArtBanana.cz nabízíme mimo jiné autorské tisky vytvořené metodou sítotisku, které jsou exkluzivně k dostání pouze skrze naši online galerii. Zpravidla se jedná o 30 kusové série vyhotovené v té nejvyšší kvalitě pod dohledem autora. Tyto tisky pak máte možnost objednat i s rámem, abyste je mohli rovnou umístit na zeď.


  • Co je to digitální tisk? 

Jedná se o rozšíření možností již existujících uměleckých děl pomocí moderní techniky, autorství jednotlivých kusů zůstává zachováno stejně jako u jiných grafických technik např. sítotisků. Digitální tisky necháváme zhotovovat ve formátu B2 ve špičkové kvalitě na profesionální tiskárně Epson Stylus Pro 9900. Zákazníkům doporučujeme si k těmto grafikám zakoupit i rám, do kterého dílo rovnou vložíme.


  • Grafické tisky - zarámovat či nezarámovat?

U některých grafik nabízíme možnost rámování. Touto službou Vám chceme ušetřit čas i peníze, proto ji vřele doporučujeme. Nabízíme kvalitní rámy značky Nielsen z masívního dřeva ve třech barvách: černá, bílá a matně stříbrná. U vybraných grafik můžete pro představu zobrazit ilustrační obrázek zarámovaného díla v interiéru. Objednanou grafiku Vám pošleme již profesionálně zarámovanou a bude jen stačit ji pověsit na zeď!


Druhou možností je zakoupit si grafický tisk bez rámu. Pokud se jedná o volně ložený list, dílo Vám zašleme v kartonovém tubusu. Grafika však může být i např. vytištěna na plátně, které je naplé na rámu, o čemž se dozvíte v popisu díla. Tím pádem se Vám možnost rámu nenabídne, jelikož ho není potřeba.


  • Mohu věřit fotografiím obrazů?

Našim fotografiím uměleckých děl můžete věřit. Necháváme je pořizovat profesionální technikou za ideálních světelných podmínek tak, aby byla barevnost díla totožná s originálem. Důležité je ovšem dodat, že samotou barevnost může ovlivnit kvalita a nastavení monitoru počítače, a to my sami nedokážeme ovlivnit. Fotografie dodáváme na web v nejvyšší možné kvalitě, aby byla po přiblížení vidět struktura díla.


  • Mohu mít jistotu, že je dílo “pravé”?

Ano, za originalitu díla ručíme. Spolupracujeme s galeriemi, které získávají díla přímo od umělců. Vzhledem k tomu, že nabízíme díla pouze žijících autorů, pravost děl je nezpochybnitelná. Na žádost zákazníka můžeme zajistit písemné potvrzení pravosti samotným autorem díla.


  • Chci dílo vidět na vlastní oči, je to možné?

Samozřejmě. Díla se fyzicky nacházejí v konkrétní galerii nebo jsou uložena u nás v depozitáři. Chcete-li se s dílem před koupí osobně seznámit, neváhejte nás kontaktovat. U každého díla je také možnost zobrazení v interiéru, abyste si dobře představili jeho rozměr.


  • Proč jsou mezi díly mnohdy tak vysoké cenové rozdíly? Jak se určují ceny?

Cena uměleckých děl je obecně velmi komplikovaná oblast. Cenu ovlivňuje mnoho faktorů počínaje kvalitou díla, jedinečností, jménem a známostí autora a technikou, rozměry či trvalostí materiálu konče. My přijímáme ceny od zastupovaných galerií.


  • Nemohu ArtBananu obejít a pokusit se získat lepší cenu přímo v galerii?

Ceny děl přímo v galeriích jsou pro díla nabízená na webu ArtBanana.cz totožné.



Doprava


  • Co zahrnuje cena dopravy?

V rámci přepravy podléhají umělecká díla obecně přísnějším podmínkám, proto i na přepravní společnost v tomto klademe větší důraz na opatrnou manipulaci s díly. Chceme mít zkrátka jistotu, že Vám doručíme umělecké dílo v perfektním stavu. Z tohoto důvodu jsou také veškerá převážená díla řádně pojištěna, což se odráží na ceně dopravy.


  • Jak dlouho budu na objednané dílo čekat?

Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve, nejdéle však do 10 dnů od přijetí platby dílo předáme dopravci.


  • Nevyhovuje mi plánovaný čas doručení zásilky, mohu ho změnit?

Nezoufejte a kontaktujte nás. Pokud to bude alespoň trochu možné, přizpůsobíme se Vám.


  • Dílo je poškozené, jak mám postupovat?

Pokud s dílem není něco v pořádku již při doručení, nepřebírejte ho! Za bezpečnost přepravy díla ručí dopravce a způsobenou škodu je mu potřeba bez prodlení nahlásit.

Umělecká díla je nutné skladovat v příznivých podmínkách, kde nepanují extrémní teploty nebo výrazné výkyvy teplot a vlhkosti (např. koupelna).


  • Jak mám postupovat, pokud se mi zakoupené dílo nelíbí, nedokážu se s ním ztotožnit nebo se mi jinak nehodí do interiéru?

Umělecká díla, která zakoupíte přes náš e-shop, můžete do 14 dní od doručení vrátit, a to bez udání důvodu.